Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, June 23, 2011

Mesin Wang Dalam Pemasaran Email - Download Percuma

Mesin Wang – Di Internet, ianya boleh diumpamakan sebagai mesin wang. Ianya bukan skim cepat kaya, ianya bukan tentang mencari downline, ianya bukanlah apa-apa yang menipu tetapi ianya adalah teknik pemasaran di internet yang paling hebat dan telah terbukti berkesan.

Ianya adalah tentang teknik pemasaran email yang betul!

Lebih dikenali sebagai Email Marketing – Ianya adalah teknik unik bagaimana anda boleh membina ‘database’ bakal pelanggan anda dan promosikan kepada mereka secara berulang-ulang selagi mereka sudi menerima email dari anda.

Apa yang paling menarik tentang ‘Email Marketing’ ialah hanya dengan menul is 1 email dan klik butang ‘Send’ sekali sahaja, email ini akan dihantar kepada semua bakal pelanggan yang berdaftar di dalam ‘database’ anda. Tidak kira jumlah mereka 100 orang, 1000 orang atau 10,000 orang sekalipun! Ianya akan dihantar terus ke email mereka dalam masa kurang 3 minit.

Itulah sebabnya “Email Marketing” dikenali sebagai “Mesin Wang” di internet!

Dalam 5 laporan "Rahsia Membina Mesin Wang Sendiri" akan mendedahkan bagaimana jaguh-jaguh internet menghasilkan pendapatan lumayan hanya menggunakan Mesin Wang. Berita baik untuk pembaca blog ini, anda boleh download percuma 5 laporan mesin wang ini.



Lima Laporan tersebut adalah:

1. Basic Level For Newbie

2. Adance Level For Expert

3. Killer & Powerful Technique

4. Urgency Strategy Technique

5. Impact Content Money Magnet

Lima laporan ini pertama kali didedahkan dalam Bahasa Melayu. Untuk 50 orang sahaja, saya buka tawaran untuk mendapatkannya secara percuma 5 laporan hebat ini. Layari website di bawah untuk download.



No comments:

Post a Comment